misc/class
lib/jquery_pnotify, lib/moment, lib/lodash, misc/notification, misc/social, site/engine
$._social.__cfg = {"init":[{"service":"basic"},{"fb_app_id":"556076531075995","service":"fb"},{"vk_app_id":"3235940","service":"vk"},{"service":"twi"}],"like":[{"service":"fb"},{"service":"vk"},{"via":"GonzoKZ","channel":"GonzoKZ","hash_tag":"","service":"twi"}],"twi":{"like_count":"vertical"},"fb":{"like_layout":"box_count"},"vk":{"like_type":"vertical","like_fixed":true}}; window._SiteEngine = new classes.SiteEngine( { user_id: 0, controller: 'Blog', action: 'page', content_css_version: '1432482607', social_enabled: 1, custom: []} ); (function($){ var GA_ID = "UA-36321844-1"; function gaTrackPageview() { var gaJsHost = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://ssl." : "http://www."); var src = gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js"; $.getScript(src, function(data, textStatus) { var tracker = _gat._getTracker(GA_ID); tracker._trackPageview(); }); } $(document).ready(function() { gaTrackPageview(); }); })(jQuery);
Интернет-журнал «Культура и общество»
Войти через:
Комментарии
Altyn Sapar11:00 Такая "правильная" светскость Anuar Kabiden, сөзімді бұрмалаудың қажеті қанша? Ашу дұшпан демекші, ашу-ызадан аулақпыз. Бірақ Сіз мені түсінбеген сияқтысыз, не сөзімді басқа жаққа бұрмалап жатырсыз. Тарих пен ата-баба дәстүріне келетін болсақ, бағзы заманда әжелеріміз 12-13 жасында тұрмыс құрып барып, орамал таққан. Оған дейін орамал тақпаған. Ал қазіргі заманда, заң бойынша кәмелет жасқа (18 жас) толғаннан кейін ғана тұрмыс құруға рұқсат берілген. Дәстүр бойынша жас келін үйлену тойында басына сәукеле киіп, келін болып түскен үйде қазақи байланған орамал тағып, ал сыйлы жасқа толғанда апа-әжелеріміз кимешек тағып отыратын. Бойжеткен басы бос қыздарымыз шаштарын өріп, шолпымен безендірген болатын. Енді қазіргі заман қыздарының киіну мәнеріне көшетін болсақ, әр адам өз тәлім-тәрбиесіне қарай киінеді. Орамал тақпай-ақ жақсы, таза, биязы әрі қарапайым киініп жүрген қыздарымыз қаншама. Бұл жерде отбасы тәрбиесі орасан зор рөлге ие. Адамның сенімі мен иманы жүрегі мен іс-әрекетінде болуы шарт. Өз ойым, зайырлы қарапайым киім киген қыздарымызға топырақ шашудың қажеті жоқ. "Бес саусақ бірдей емес", ақ пен қараны ажырата білу қажет. Балаға орамал тағам деп асықпаңыздар, халықта мынадай сүбелі сөз бар: "асыққан шайтанның ісі". Ең бастысы бұл жерде баланың балалық шағы дұрыс өтіп, заманға сай зайырлы сапалы білім алуы.https://massaget.kz/arnayyi_jobalar/22-nauruz/17652/
Anuar Kabiden12:13 Такая "правильная" светскость Altyn, қайсы сөзге ызаңыз келіп тұрғанын түсінбей ақ қойдым. Жеке өзіңізді, не қыздарыңа орамал тақпағандарды ақымақ, нақұрыс деп балағаттанды қайсы жерден оқып отырсыз? Ал сіздің жас қыздарымызға орамал тағу надандық десеңіз, қай жастан бастап адал іс болатының айта аласыз ба? кәмелетке толып, отау құруға дайын болған мұсылман қыздарға орамал тағу парыз. Бұл біз бен сіз ашып отырған жаңалық емес, атам замаңнан келе жатқан шариғат талабы. Ешбір мазхаб оған қарсы шықпайды да, шыға алмайды. Егер де тарихымызды жақсы оқыған болсаңыз, қыздарымыз ерте жасынан ақ отау құрып, 25-30 жасында киіз тігетін апа атанғандарынан хабардар болушы едіңіз. Ал ендеше, осы сөзіме көңсеңіз, балағат жасқа толмаған бүлдіршіндеріміздің басын бүркіп орамал тағудың не пайдасы бар деп сұрайсыз ғой. Оған айтарым, нағыз халқымызға жанашар болған сіздей жанның, "бала жастан", "баланың тәрбиесі бесіктен басталады" деген ұғымдардан бейхабар емессіздігіңіз аңық. Соған орай қазіргі қасқыр заманда болашақ ана, ертеңгі күнде бір қолымен бесік тербететіп, екінші қолымен ел болашағын тербететің қыздарымыздың абыройын барынша сақтап қалу амалымыз. Оған біреуге ақыл айтып, ол үшін біреуден рұқсат сұрайтын жағдай емес. Әр ата-ананың өз шешімі. Ақылға келейк десеңіз, осыған тоқталайық.
Лучшие посты
По комментариям
По просмотрам
С нами
Сейчас online
А также 1585 гостей

ГАЛОШ

956
с нами с 14 ноября 2012

Көрші апайдың "қайнатаң қашан келеді?" - деп қоймай сұрап жүргеніне бір түрлі қарағаным рас. Бір емес, екі емес, жап-жас болып алып "сенің қайнатаңның аяғының размері қанша - дегенде тіптен шок болдым. Онысымен қоймай - Ол кісінің қолының биатогы бар. Ауырып тұрған жеріңе қол тигізсе бітті жазылып кетесің. Қайбір жылы белден кетіп, сенің атаңа үгу жасатқанмын. Содан көзім ашылды" - деп қалды.
 - Солай ма? - деп жымиып күліп тұрсам да, ішім алай-дүлей. Қайнатамды енемнен басқа адамға қия алмай қызғанып қалдым.
Бүгін қайнатам келді үйге. Төрге оздырып шай беріп отқанмын. Көрші апай жүгіріп келді. Жақтырмай қалдым. Шашын жинап, үстіне жабықтау киіп келсе болады ғой! Менің атамды кім деп жүр өзі.
Келді де амандасар - амандаспастан, атама қарап:
 - Оо келдіңізбе? Сізді күтіп жүргеніме көп болды. Не ғой ата аяғыңыздың размері қанша? Əйтеуір үлкен екенін білемін. Кебісіңіздің бір парын бір минутқа бере тұрыңызшы. Қазір əкеліп берем,- деп қиылды. Атам да ес жоқ. Жап-жас келіншек қиылып тұрғанда несін аясын.
Бір галошын əлгінің қолына ұстатып: "сен барып алып келе ғой" - деп арқасынан мені жұмсап жіберді. Көршімнің соңынан ентелеп жүгіріп бардым. Ойлап қоямын. Бұл атамның галошын не істемекші. Көрші апай галошты ұстаған күйі үйіне кіріп кетті де, өмірі аузы жабылмай жылап жүретін үш жасар баласының аузынан "Мə саған, мə саған" деп періп-періп жіберді. Анау одан сайын жылады. 47 размерлі галош тиген соң оңсын ба?
Көзім шығып кетті.

 - Əй не істеп жатсың? Жындысың ба? - деп жанығып жатқаныма қарап жатқан ол жоқ. Домалап жылап жатқан баланың аузынан тағы бір - екі рет ұрып тастады.
 - Болды енді жыламайды. Күндіз-түні жылап миымды кəшəк қылып жіберіп еді. Жылауық баланы үлкен адамның кебісімен ұрсаң, жылағаны тоқтайды. Сондай ырым бар. Мə галошың, сен де ұмытпай үйдегі жылауықтарыңның аузынан ұрып қой- деп шаң басып қалған галошты қайта өзіме ұстата салды.
Шынымен де осындай ырым бар еді. Қазақ ырымшыл халық. Бір нəрсені біліп істейді. Біздің үйдің екі кішкентай да болмашыға жылай береді. Ұрсам ба екен? Ұрайын. Осылай ойлап үйге жүгіріп кірдім де, ойнап жүрген титтейлеріме, сосын қолымдағы баламмен бірдей болып тұрған галошке бір қарап, ол ойымнан дереу айнып қалдым. Қолымдағы кебіс ұрған адамыңды талдырады, не жаман əдетін қалдырады. Бала, бала ғой! Еркелеп жылайтын шығар. Бірақ аноу жоғарыдағы көкелердің, қара халыққа келгенде, жоқ-жоқ деп жылай беретіні бар. Сол жылауықтардың аузынан аямай ұрғым келіп кетті. Бірақ оларды ұратын дух қайда.? Өзіңді ұрып кетеді. Кішкентай кездерінде ұру керек еді.

Салтанат Абылбекова

Виктор Франкл о поисках смысла жизни
19 ноября 2017
GONZO
просмотров: 19
Виктор Эмиль Франкл — человек, спасший тысячи жизней. Талантливый психиатр, невролог и психолог, он создал логотерапию
10 цитат из книг Оноре де Бальзак
18 ноября 2017
GONZO
просмотров: 463
Оноре де Бальзак — один из величайших французских писателей XIX века

Комментарии

Оставить комментарий
Оставить комментарий:
Отправить через:
Предпросмотр
modules/comment
window._Comment_blog_4033 = new classes.Comment( '#comment_block_blog_4033', { type: 'blog', node_id: '4033', user: 1, user_id: 0, admin: 0, view_time: null, msg: { empty: 'Комментарий пуст', ask_link: 'Ссылка:', ask_img: 'Ссылка на изображение:' } });