misc/class
lib/jquery_pnotify, lib/moment, lib/lodash, misc/notification, misc/social, site/engine
$._social.__cfg = {"init":[{"service":"basic"},{"fb_app_id":"556076531075995","service":"fb"},{"vk_app_id":"3235940","service":"vk"},{"service":"twi"}],"like":[{"service":"fb"},{"service":"vk"},{"via":"GonzoKZ","channel":"GonzoKZ","hash_tag":"","service":"twi"}],"twi":{"like_count":"vertical"},"fb":{"like_layout":"box_count"},"vk":{"like_type":"vertical","like_fixed":true}}; window._SiteEngine = new classes.SiteEngine( { user_id: 0, controller: 'blog', action: 'user', content_css_version: '1432482607', social_enabled: 1, custom: []} ); (function($){ var GA_ID = "UA-36321844-1"; function gaTrackPageview() { var gaJsHost = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://ssl." : "http://www."); var src = gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js"; $.getScript(src, function(data, textStatus) { var tracker = _gat._getTracker(GA_ID); tracker._trackPageview(); }); } $(document).ready(function() { gaTrackPageview(); }); })(jQuery);
Интернет-журнал «Культура и общество»
Войти через:
Комментарии
Altyn Sapar11:00 Такая "правильная" светскость Anuar Kabiden, сөзімді бұрмалаудың қажеті қанша? Ашу дұшпан демекші, ашу-ызадан аулақпыз. Бірақ Сіз мені түсінбеген сияқтысыз, не сөзімді басқа жаққа бұрмалап жатырсыз. Тарих пен ата-баба дәстүріне келетін болсақ, бағзы заманда әжелеріміз 12-13 жасында тұрмыс құрып барып, орамал таққан. Оған дейін орамал тақпаған. Ал қазіргі заманда, заң бойынша кәмелет жасқа (18 жас) толғаннан кейін ғана тұрмыс құруға рұқсат берілген. Дәстүр бойынша жас келін үйлену тойында басына сәукеле киіп, келін болып түскен үйде қазақи байланған орамал тағып, ал сыйлы жасқа толғанда апа-әжелеріміз кимешек тағып отыратын. Бойжеткен басы бос қыздарымыз шаштарын өріп, шолпымен безендірген болатын. Енді қазіргі заман қыздарының киіну мәнеріне көшетін болсақ, әр адам өз тәлім-тәрбиесіне қарай киінеді. Орамал тақпай-ақ жақсы, таза, биязы әрі қарапайым киініп жүрген қыздарымыз қаншама. Бұл жерде отбасы тәрбиесі орасан зор рөлге ие. Адамның сенімі мен иманы жүрегі мен іс-әрекетінде болуы шарт. Өз ойым, зайырлы қарапайым киім киген қыздарымызға топырақ шашудың қажеті жоқ. "Бес саусақ бірдей емес", ақ пен қараны ажырата білу қажет. Балаға орамал тағам деп асықпаңыздар, халықта мынадай сүбелі сөз бар: "асыққан шайтанның ісі". Ең бастысы бұл жерде баланың балалық шағы дұрыс өтіп, заманға сай зайырлы сапалы білім алуы.https://massaget.kz/arnayyi_jobalar/22-nauruz/17652/
Anuar Kabiden12:13 Такая "правильная" светскость Altyn, қайсы сөзге ызаңыз келіп тұрғанын түсінбей ақ қойдым. Жеке өзіңізді, не қыздарыңа орамал тақпағандарды ақымақ, нақұрыс деп балағаттанды қайсы жерден оқып отырсыз? Ал сіздің жас қыздарымызға орамал тағу надандық десеңіз, қай жастан бастап адал іс болатының айта аласыз ба? кәмелетке толып, отау құруға дайын болған мұсылман қыздарға орамал тағу парыз. Бұл біз бен сіз ашып отырған жаңалық емес, атам замаңнан келе жатқан шариғат талабы. Ешбір мазхаб оған қарсы шықпайды да, шыға алмайды. Егер де тарихымызды жақсы оқыған болсаңыз, қыздарымыз ерте жасынан ақ отау құрып, 25-30 жасында киіз тігетін апа атанғандарынан хабардар болушы едіңіз. Ал ендеше, осы сөзіме көңсеңіз, балағат жасқа толмаған бүлдіршіндеріміздің басын бүркіп орамал тағудың не пайдасы бар деп сұрайсыз ғой. Оған айтарым, нағыз халқымызға жанашар болған сіздей жанның, "бала жастан", "баланың тәрбиесі бесіктен басталады" деген ұғымдардан бейхабар емессіздігіңіз аңық. Соған орай қазіргі қасқыр заманда болашақ ана, ертеңгі күнде бір қолымен бесік тербететіп, екінші қолымен ел болашағын тербететің қыздарымыздың абыройын барынша сақтап қалу амалымыз. Оған біреуге ақыл айтып, ол үшін біреуден рұқсат сұрайтын жағдай емес. Әр ата-ананың өз шешімі. Ақылға келейк десеңіз, осыған тоқталайық.
Лучшие посты
По комментариям
По просмотрам
С нами
Сейчас online
А также 1529 гостей

Автор: Лаура ЕСЕНБАЕВА

с нами с 4 марта 2016
Бекболат Тілеуханның өмір қағидаттары
7 августа 2016
Лаура ЕСЕНБАЕВА
просмотров: 1322
"Бәріміз күлкі, арзан дүние қуып кеттік. Арманы асқақ адамдарға жақын жүріңдер"
Будет вам пост рок!
5 августа 2016
Лаура ЕСЕНБАЕВА
просмотров: 1140
Группа "SHAMAN ЕЩЁ БУБЕН" собралась в 2005 году
Айтыңыздаршы, неге тек мен көнбіспін?
29 июля 2016
Лаура ЕСЕНБАЕВА
просмотров: 1149
Әңгіменің әлқисасы алматылықтарға қиындық тудырып жүрген «Оңайдан» басталды. Өздеріңіз білетіндей, автобусқа елуде-елу болып отырдық. Яғни жартысы қазақ, жартысы ассамблеяның 20 жылдығын ерекше тойлаған кісілер (өзге ұлт өкілдері). «Құрметті жолаушылар, «Оңай» карточкаларыңызды тексеріске дайындап отырыңыздар», деген дауыс естіліп еді, халық абыр-сабыр болып кетті. Барлығын тексеріп келіп, жасы елуге таяп қалған орыс апама және қасында ұялы телефонымен сөйлесіп отырған орыс келіншегіне «Уважайми ваши карточки» деді. Апамыз қазақ жігітті тіпті естімеген адамдай мелшиіп қалыпты. Ал қасындағысы мүлде мән берер емес. Автобустың ішін тегіс тексеріп шыққан қазақ жігіті, қысылып, қымтырылып бар орысша жиған-тергенін қайталап жатыр. Арасында тұтығып та қалады. Ал әлгі апам өзінің карточкасын бергісі келмейтінін, тексерткісі келмейтінін орысша өрнектеп тұрып жеткізіп жатыр. Қасындағысы тіпті елеп отырған жоқ.  Ал автобустағы басқа сары апаларым да жігіттің жағасына жармаса кетті. Сондағылары оңаймен келіспейді-мыс. Айналасындағы орыс әдебиетінің сөздерін жаудырып жатқандарға қазақ жігіті: «Бұны мен ойлап тапқаным жоқ, заң солай, талап сондай, мен тек жұмыс істеп жүрмін» деп айтқысы келді. «Көкірек шіркін сайрап тұр, құдай тілді байлап тұр», дегендей, оңайдан нәпәқасын тауып жүрген жігіт безек қақты. Төлемесе айыппұл салынып, әкімшілік жауапқа тартылатынын, қоғамдық тәртіпті сақтау керек екенін, өзгелерден не айырмашылығы барын, жасыңыздың үлкендігіне қарамай жол ережесіне бағынбайтындығыңыз, керек десеңіз адамгершілігіңіз қайда, деген сөздерді айтқысы-ақ келді. Бірақ… Алдыңғы есікте тұрған серігі кету керектігін айтып, аялдамадан түсіп қалды. Ал кемпірге кегі кеткендей, іші күйіп тұрған жігіт, екеуіне тесіліп қарап тұрды да қолын бір сілтеп шығып кетті. Ех, шіркін, бұлай сілтенген қолдар қаншама екен? Толеранттылық – бұл пәнді Республикамыздығы барлық жоғарғы оқу орындарының студенттері оқиды. Біз де оқыдық. Толеранттылық дегеніміз «латын тілінен аударғанда. tolerantia — төзімділік, көнбістік — басқа ойға, көзқарасқа, наным-сенімге, іс-әрекетке, әдет-ғұрыпқа, сезім-күйге, идеяларға төзімділік, жұмсақтық көрсете білу қасиеті» деп тақылдап тұратынбыз. Сабақ айтатынбыз, конспект жазатынбыз. Мен де оқыдым. Бірде  мұғалімге: Бұл пән бізге не үшін керек, қазақтың осыншама уақыт онсыз да көнбіс болып келгені жетпей ме?», деп көнбіс деген сөздің намысыма тиетінін айтып, сұрақ қойған едім. Алайда мұғалім бұл университет бағдарламасы екенін айтып, оқуға тиіссің деп жекіп тастады. Енді сұрақ. Бағанағы «оңайлық» жігіттің басынан өткен жағдай осыдан жетпіс жыл бұрынғы жағдайымызбен салыстырғанда шүкіршілік болар еді. Қазақ деген сөзді «Мен» деп алып түсіндіріп көрейікші. Мен неге банкке барғанда, дүкенге барғанда, кинотеатрға билет аларда, орысша сөзді ішімнен қайталап дайындалуым керек? «Мега», «Максима», «Достық плаза» сынды жерлерге барғанда әдемі киініп алып, орысша сөйлейтін адамдардың қасынан қысылып-қымтырылып өтуім керек? Алғым келген затымды сатушы қазақша білмегендіктен, не үшін алмай кетуім керек?  Неге мен «Ей, қой ол жерде бәрі орысша сөйлейді, бізді жұмысқа алмайды» деп айтуым керек? Неге қазақша сөйлесіп тұрған уақытта орысша сұрақ қойған адамға жалпақтап, қате болып қалмаса екен дегендей, сасқалақтауым керек? Неге мен зәулім ғимараттарда, сарайларда тек ақшасы барлар ғана жүруі керек деп ойлаймын? Неге мен айына отыз-қырық мың теңге төлеп өз жерімде пәтер жалдап тұруым керек? Неге мен өз топырағымды, өз жерімді сатып ала алмаймын? Неге тек мен ауыр жұмыстарды істей беремін? Неге тек мен өзімнің жерімде өзге ұлтты тайраңдатып қоямын? Неге мен күзетші мен даяршы ғана бола аламын? Неге мен? Айтыңыздаршы неге тек мен көнбіспін? Қоғамда болып жатқан жағдайға қарасаң қаның қараяды. Сенгеніміз Билік пен Парламент па еді, оны да ойыншық жасап біттік. Егер жас әншілер мен спортшылар депутат болып отырса, онда мен қазірден-ақ болашағымнан күдерімді үзе берейін. Құлқынын құрт жегірлердің кесірінен тентіреп, бала шағасын асырай алмай жүргендер қаншама? Билікке тура келсең… Кезінде Бұқар да Абылайды сынаған. Ал бүгінгі Бұқарлар қайда? Жоқ әлде Абылайдай хан жоқ па? «Көзіңді аш, оян, қазақ, көтер басты, Өткізбей қараңғыда бекер жасты», — «Ем таба алмай дертіңе мен ертеден, Сол бір қайғың өзегімді өртеген. Тырп етпейсің бас көтеріп көрпеден, Еңсең неге түсті мұнша, елім-ай». Материал авторы Сайлаухан Абылай.
Дина Жоламан: У женского бокса в нашей стране большое будущее
22 июля 2016
Лаура ЕСЕНБАЕВА
просмотров: 1275
Женский бокс в Казахстане стал популярней после успеха девушек на чемпионате мира
Как на вложенных 20 тыс.тенге заработать сотни тысяч?
23 июня 2016
Лаура ЕСЕНБАЕВА
просмотров: 3952
Еще несколько лет назад выпускник ЕНУ им Л.Н.Гумилева, физик по специальности, связывал свое будущее с космосом и даже успел постажироваться в нескольких национальных компаниях.
Әуезхан Қодардың 10 нақылы
12 июня 2016
Лаура ЕСЕНБАЕВА
просмотров: 1754
Егер ақын кітап болса, өлім оның мұқабасы. Мұқабасы жабылғанда ғана кітапты оқуға болады
Тестілеу деген осы
3 июня 2016
Лаура ЕСЕНБАЕВА
просмотров: 1281
Қазақстандағы ҰБТ бейнесі
Жүргізушілер жауапсыздығы
19 мая 2016
Лаура ЕСЕНБАЕВА
просмотров: 1117
Салдарынан мыңдаған адам мүгедек атанып, өмірмен қоштасуда. Кәсіптің түбі нәсіп екенін кей басшылар түсіне ме екен?
Картины на благотворительность
12 мая 2016
Лаура ЕСЕНБАЕВА
просмотров: 1307
Все собранные средства будут направлены в школу-интернат №5 для детей с ограниченными возможностями г. Сарань 
Аты "қызық" ауылдар
29 апреля 2016
Лаура ЕСЕНБАЕВА
просмотров: 1760, комментариев: 1
Тұрғызба, Шарапхана, Рублевка деген қазақ ауылдарының барын білесіз бе?
Мақаш Тәтімовтің өмір қағидаттары
17 апреля 2016
Лаура ЕСЕНБАЕВА
просмотров: 1461
Мен мамандығым бойынша емес, жүрек қалауымен демограф болдым
Исповедь девственницы
4 марта 2016
Лаура ЕСЕНБАЕВА
просмотров: 2780, комментариев: 4
К сожалению, логика родителей «со временем сама узнает» неэффективна в нынешнее время.