misc/class
lib/jquery_pnotify, lib/moment, lib/lodash, misc/notification, misc/social, site/engine
$._social.__cfg = {"init":[{"service":"basic"},{"fb_app_id":"556076531075995","service":"fb"},{"vk_app_id":"3235940","service":"vk"},{"service":"twi"}],"like":[{"service":"fb"},{"service":"vk"},{"via":"GonzoKZ","channel":"GonzoKZ","hash_tag":"","service":"twi"}],"twi":{"like_count":"vertical"},"fb":{"like_layout":"box_count"},"vk":{"like_type":"vertical","like_fixed":true}}; window._SiteEngine = new classes.SiteEngine( { user_id: 0, controller: 'blog', action: 'user', content_css_version: '1432482607', social_enabled: 1, custom: []} ); (function($){ var GA_ID = "UA-36321844-1"; function gaTrackPageview() { var gaJsHost = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://ssl." : "http://www."); var src = gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js"; $.getScript(src, function(data, textStatus) { var tracker = _gat._getTracker(GA_ID); tracker._trackPageview(); }); } $(document).ready(function() { gaTrackPageview(); }); })(jQuery);
Интернет-журнал «Культура и общество»
Войти через:
Комментарии
Altyn Sapar11:00 Такая "правильная" светскость Anuar Kabiden, сөзімді бұрмалаудың қажеті қанша? Ашу дұшпан демекші, ашу-ызадан аулақпыз. Бірақ Сіз мені түсінбеген сияқтысыз, не сөзімді басқа жаққа бұрмалап жатырсыз. Тарих пен ата-баба дәстүріне келетін болсақ, бағзы заманда әжелеріміз 12-13 жасында тұрмыс құрып барып, орамал таққан. Оған дейін орамал тақпаған. Ал қазіргі заманда, заң бойынша кәмелет жасқа (18 жас) толғаннан кейін ғана тұрмыс құруға рұқсат берілген. Дәстүр бойынша жас келін үйлену тойында басына сәукеле киіп, келін болып түскен үйде қазақи байланған орамал тағып, ал сыйлы жасқа толғанда апа-әжелеріміз кимешек тағып отыратын. Бойжеткен басы бос қыздарымыз шаштарын өріп, шолпымен безендірген болатын. Енді қазіргі заман қыздарының киіну мәнеріне көшетін болсақ, әр адам өз тәлім-тәрбиесіне қарай киінеді. Орамал тақпай-ақ жақсы, таза, биязы әрі қарапайым киініп жүрген қыздарымыз қаншама. Бұл жерде отбасы тәрбиесі орасан зор рөлге ие. Адамның сенімі мен иманы жүрегі мен іс-әрекетінде болуы шарт. Өз ойым, зайырлы қарапайым киім киген қыздарымызға топырақ шашудың қажеті жоқ. "Бес саусақ бірдей емес", ақ пен қараны ажырата білу қажет. Балаға орамал тағам деп асықпаңыздар, халықта мынадай сүбелі сөз бар: "асыққан шайтанның ісі". Ең бастысы бұл жерде баланың балалық шағы дұрыс өтіп, заманға сай зайырлы сапалы білім алуы.https://massaget.kz/arnayyi_jobalar/22-nauruz/17652/
Anuar Kabiden12:13 Такая "правильная" светскость Altyn, қайсы сөзге ызаңыз келіп тұрғанын түсінбей ақ қойдым. Жеке өзіңізді, не қыздарыңа орамал тақпағандарды ақымақ, нақұрыс деп балағаттанды қайсы жерден оқып отырсыз? Ал сіздің жас қыздарымызға орамал тағу надандық десеңіз, қай жастан бастап адал іс болатының айта аласыз ба? кәмелетке толып, отау құруға дайын болған мұсылман қыздарға орамал тағу парыз. Бұл біз бен сіз ашып отырған жаңалық емес, атам замаңнан келе жатқан шариғат талабы. Ешбір мазхаб оған қарсы шықпайды да, шыға алмайды. Егер де тарихымызды жақсы оқыған болсаңыз, қыздарымыз ерте жасынан ақ отау құрып, 25-30 жасында киіз тігетін апа атанғандарынан хабардар болушы едіңіз. Ал ендеше, осы сөзіме көңсеңіз, балағат жасқа толмаған бүлдіршіндеріміздің басын бүркіп орамал тағудың не пайдасы бар деп сұрайсыз ғой. Оған айтарым, нағыз халқымызға жанашар болған сіздей жанның, "бала жастан", "баланың тәрбиесі бесіктен басталады" деген ұғымдардан бейхабар емессіздігіңіз аңық. Соған орай қазіргі қасқыр заманда болашақ ана, ертеңгі күнде бір қолымен бесік тербететіп, екінші қолымен ел болашағын тербететің қыздарымыздың абыройын барынша сақтап қалу амалымыз. Оған біреуге ақыл айтып, ол үшін біреуден рұқсат сұрайтын жағдай емес. Әр ата-ананың өз шешімі. Ақылға келейк десеңіз, осыған тоқталайық.
Лучшие посты
По комментариям
По просмотрам
С нами
Сейчас online
А также 1475 гостей

Автор: Павел Банников

с нами с 27 ноября 2012
Чечня. Год третий
22 января 2014
Павел Банников
просмотров: 1290, комментариев: 2
Европейские писатели и азиатские диктатуры.
Ольга и Независимость
17 декабря 2013
Павел Банников
просмотров: 1372, комментариев: 2
Вчера было 50 лет со дня рождения Ольги Борисовны Марковой. 
Федор Тютчев, Vse.kz и реальность
5 декабря 2013
Павел Банников
просмотров: 2661, комментариев: 21
Однажды известные в алматинских узких и прочих кругах алматинские писатели-лимитчики Константин Нагаев и Иван Бекетов получили литературную премию.
Трансконтинентальный джаз
5 ноября 2013
Павел Банников
просмотров: 1323, комментариев: 2
Кадзуо Исигуро и его ноктюрны
Аравинд Адига. Белый тигр
13 октября 2013
Павел Банников
просмотров: 1955
Индия без прикрас глазами индуса
Выпуск шестнадцатый. Шотландская "белочка"
25 сентября 2013
Павел Банников
просмотров: 1455, комментариев: 2
Если вы цените иэна Бэнкса, Ирвина Уэлша и вообще современную шотландскую прозу, то этот выпуск - для вас.
Выпуск пятнадцатый. Ослиная челюсть
11 сентября 2013
Павел Банников
просмотров: 1366, комментариев: 1
Я снова признаюсь в любви к Александру Иличевскому, как и во втором выпуске программы.
Выпуск четырнадцатый. Километр неба и прозаики в Сети
4 сентября 2013
Павел Банников
просмотров: 1584, комментариев: 4
Сегодня у нас "Километр неба" Сергея Алексеёнка и "Проза в Сети". 
Выпуск тринадцатый. Городской
7 августа 2013
Павел Банников
просмотров: 2235, комментариев: 18
Книги о городах. Елена Клепикова и Кумано Аджиджиро
Поэты второго "Сөзыва"
17 июля 2013
Павел Банников
просмотров: 2372, комментариев: 36
Поэтический фестиваль в Алма-Ате
Выпуск двенадцатый. Отпускной
25 июня 2013
Павел Банников
просмотров: 2197, комментариев: 16
Мы подготовили списочек книг, которые неплохо бы взять с собой в отпуск
Признание в любви
6 июня 2013
Павел Банников
просмотров: 1697, комментариев: 4
О поэтическом и человеческом 
Выпуск одиннадцатый. Тумас Транстрёмер
24 мая 2013
Павел Банников
просмотров: 2962, комментариев: 53
Первое наиболее полное издание переводов лауреата Нобелевской премии 2011 года
Три буквы, четыре буквы...
21 мая 2013
Павел Банников
просмотров: 1935, комментариев: 19
Делюсь новостью, открылся сайт журнала "Алау", где я, грешный имею честь писать