misc/class
lib/jquery_pnotify, lib/moment, lib/lodash, misc/notification, misc/social, site/engine
$._social.__cfg = {"init":[{"service":"basic"},{"fb_app_id":"556076531075995","service":"fb"},{"vk_app_id":"3235940","service":"vk"},{"service":"twi"}],"like":[{"service":"fb"},{"service":"vk"},{"via":"GonzoKZ","channel":"GonzoKZ","hash_tag":"","service":"twi"}],"twi":{"like_count":"vertical"},"fb":{"like_layout":"box_count"},"vk":{"like_type":"vertical","like_fixed":true}}; window._SiteEngine = new classes.SiteEngine( { user_id: 0, controller: 'Blog', action: 'page', content_css_version: '1432482607', social_enabled: 1, custom: []} ); (function($){ var GA_ID = "UA-36321844-1"; function gaTrackPageview() { var gaJsHost = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://ssl." : "http://www."); var src = gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js"; $.getScript(src, function(data, textStatus) { var tracker = _gat._getTracker(GA_ID); tracker._trackPageview(); }); } $(document).ready(function() { gaTrackPageview(); }); })(jQuery);
Интернет-журнал «Культура и общество»
Войти через:
Комментарии
Altyn Sapar11:00 Такая "правильная" светскость Anuar Kabiden, сөзімді бұрмалаудың қажеті қанша? Ашу дұшпан демекші, ашу-ызадан аулақпыз. Бірақ Сіз мені түсінбеген сияқтысыз, не сөзімді басқа жаққа бұрмалап жатырсыз. Тарих пен ата-баба дәстүріне келетін болсақ, бағзы заманда әжелеріміз 12-13 жасында тұрмыс құрып барып, орамал таққан. Оған дейін орамал тақпаған. Ал қазіргі заманда, заң бойынша кәмелет жасқа (18 жас) толғаннан кейін ғана тұрмыс құруға рұқсат берілген. Дәстүр бойынша жас келін үйлену тойында басына сәукеле киіп, келін болып түскен үйде қазақи байланған орамал тағып, ал сыйлы жасқа толғанда апа-әжелеріміз кимешек тағып отыратын. Бойжеткен басы бос қыздарымыз шаштарын өріп, шолпымен безендірген болатын. Енді қазіргі заман қыздарының киіну мәнеріне көшетін болсақ, әр адам өз тәлім-тәрбиесіне қарай киінеді. Орамал тақпай-ақ жақсы, таза, биязы әрі қарапайым киініп жүрген қыздарымыз қаншама. Бұл жерде отбасы тәрбиесі орасан зор рөлге ие. Адамның сенімі мен иманы жүрегі мен іс-әрекетінде болуы шарт. Өз ойым, зайырлы қарапайым киім киген қыздарымызға топырақ шашудың қажеті жоқ. "Бес саусақ бірдей емес", ақ пен қараны ажырата білу қажет. Балаға орамал тағам деп асықпаңыздар, халықта мынадай сүбелі сөз бар: "асыққан шайтанның ісі". Ең бастысы бұл жерде баланың балалық шағы дұрыс өтіп, заманға сай зайырлы сапалы білім алуы.https://massaget.kz/arnayyi_jobalar/22-nauruz/17652/
Anuar Kabiden12:13 Такая "правильная" светскость Altyn, қайсы сөзге ызаңыз келіп тұрғанын түсінбей ақ қойдым. Жеке өзіңізді, не қыздарыңа орамал тақпағандарды ақымақ, нақұрыс деп балағаттанды қайсы жерден оқып отырсыз? Ал сіздің жас қыздарымызға орамал тағу надандық десеңіз, қай жастан бастап адал іс болатының айта аласыз ба? кәмелетке толып, отау құруға дайын болған мұсылман қыздарға орамал тағу парыз. Бұл біз бен сіз ашып отырған жаңалық емес, атам замаңнан келе жатқан шариғат талабы. Ешбір мазхаб оған қарсы шықпайды да, шыға алмайды. Егер де тарихымызды жақсы оқыған болсаңыз, қыздарымыз ерте жасынан ақ отау құрып, 25-30 жасында киіз тігетін апа атанғандарынан хабардар болушы едіңіз. Ал ендеше, осы сөзіме көңсеңіз, балағат жасқа толмаған бүлдіршіндеріміздің басын бүркіп орамал тағудың не пайдасы бар деп сұрайсыз ғой. Оған айтарым, нағыз халқымызға жанашар болған сіздей жанның, "бала жастан", "баланың тәрбиесі бесіктен басталады" деген ұғымдардан бейхабар емессіздігіңіз аңық. Соған орай қазіргі қасқыр заманда болашақ ана, ертеңгі күнде бір қолымен бесік тербететіп, екінші қолымен ел болашағын тербететің қыздарымыздың абыройын барынша сақтап қалу амалымыз. Оған біреуге ақыл айтып, ол үшін біреуден рұқсат сұрайтын жағдай емес. Әр ата-ананың өз шешімі. Ақылға келейк десеңіз, осыған тоқталайық.
Лучшие посты
По комментариям
По просмотрам
С нами
Сейчас online
А также 1589 гостей

Жаулық туралы

3006
с нами с 14 ноября 2012

Жұрттың жалықпағаны, ойы қалықтағаны, дінге қанықпағаны, осы күн жыли бастағаннан бастап, жанашырлық ниетімен: "ыстықтамайсыңдар ма!?", немесе "орамалсыз да жүрсе болады ғой" деген сан алуан пікірді, бетімізге де, ту сыртымыздан да айтып жататыны ақиқат. Ойлап қарасам, жаулықсыз кемінде бес алты жылға жас көрінеді екем, машақаты да, сөзі дез.
Тіпті кейбір кісілердің сайтаны да қозбай, ләм-мим демес еді. Бірақ, бірақ, иә, бір-ақ нәрсе бар. Ол әйел адамның нәзік жаратылысы. Табиғатынан қалқан, қорған болар нәрсені қалайды. Кез- келген нәзік, тәтті жеміс секілді, табиғи жаратылысынан қорған болар нәрсені қалайды.
Бір ғана мысал келтіре кетсем.Бірінші курс студент кезім, далада көктем мезгілі. Универдің ұстаздары, қала берсе ата-анамның жаулығыма қарсы жарыса, жабыла шапқан шабуылынан шаршап жүрген кез ғой.
Ертеңмен, таң ата асығып автобустан түсіп, универге бет алып келемін. Көшеде адам аз, күн де жарқырап шыға қоймаған. Бала кезден қанша жерден спортпен шұғылдансам да, мас адамды көрсем қатты қорқамын (әлі күнге дейін солай). Сондай ымырт кездері, адам аз жүретін жерлерден мас атауы шыға келмесе екен деп өтемін.
Көшеде универге дейін бір аялдамадай жер жаяу жүріп келемін. Таң азанмен, егде жастағы бір ер кісі маған қарсы беттен қисалаңдап келе жатыр екен. Үсті басы олақ, қалай болса солай жүріп, аузына келгенін айтып келеді. Мас екені көрініп тұр.
Қатты қорқып тұрып қалдым, кішкене тұрдым, не істерімді білмеймін, көшеде тағы бір адамдар болса соларға жанасып өтіп кетпекшімін. Қырсыққанда жаңағы мас кісіден өзге ешкім көрінбейді. Басқа жүретін жол жоқ. Не болса да мас кісіге қарсы қорқып дірдектеп келе жатырмын. Сөөөйтсем, ол мас кісі меннен қорқып, кәлимасын айтып келе жатыр екен ғой. Қасымнан өте бере "бісміллә, бісмілла рахмен, рахым" дейді, тағы қос қолын кеудесіне қойып, еңкейіп сәлем беріп, меннен айналып өтіп бара жатыр. Таң қала, өтіп кеткен сол кісіге бұрыла қарасам, меннен ұялған болып, есін жиіп, бойын түзеп кетіп бара жатыр.
Он екі жыл бұрын, иә ол кездері қыз- келіншектер түгілі, әжелер де сирек тартатын еді жаулықты.
Жаңағы мас кісінің аруақ көргендей кәлимасын айтып өтуінің себебі сол еді, менің басымдағы жаулығым! Таң азанмен не күлерімді, не жыларымды білмей оқуға жеттім.

Лязат Мырзаш

Виктор Франкл о поисках смысла жизни
19 ноября 2017
GONZO
просмотров: 19
Виктор Эмиль Франкл — человек, спасший тысячи жизней. Талантливый психиатр, невролог и психолог, он создал логотерапию
10 цитат из книг Оноре де Бальзак
18 ноября 2017
GONZO
просмотров: 429
Оноре де Бальзак — один из величайших французских писателей XIX века

Комментарии

Оставить комментарий
Оставить комментарий:
Отправить через:
Предпросмотр
modules/comment
window._Comment_blog_3994 = new classes.Comment( '#comment_block_blog_3994', { type: 'blog', node_id: '3994', user: 1, user_id: 0, admin: 0, view_time: null, msg: { empty: 'Комментарий пуст', ask_link: 'Ссылка:', ask_img: 'Ссылка на изображение:' } });