misc/class
lib/jquery_pnotify, lib/moment, lib/lodash, misc/notification, misc/social, site/engine
$._social.__cfg = {"init":[{"service":"basic"},{"fb_app_id":"556076531075995","service":"fb"},{"vk_app_id":"3235940","service":"vk"},{"service":"twi"}],"like":[{"service":"fb"},{"service":"vk"},{"via":"GonzoKZ","channel":"GonzoKZ","hash_tag":"","service":"twi"}],"twi":{"like_count":"vertical"},"fb":{"like_layout":"box_count"},"vk":{"like_type":"vertical","like_fixed":true}}; window._SiteEngine = new classes.SiteEngine( { user_id: 0, controller: 'Blog', action: 'page', content_css_version: '1432482607', social_enabled: 1, custom: []} ); (function($){ var GA_ID = "UA-36321844-1"; function gaTrackPageview() { var gaJsHost = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://ssl." : "http://www."); var src = gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js"; $.getScript(src, function(data, textStatus) { var tracker = _gat._getTracker(GA_ID); tracker._trackPageview(); }); } $(document).ready(function() { gaTrackPageview(); }); })(jQuery);
Интернет-журнал «Культура и общество»
Войти через:
Лучшие посты
По комментариям
По просмотрам
С нами
Сейчас online
А также 196 гостей
Блоги
1 981
с нами с 13 июля 2021

Қазақтың мүддесін қорғаған қазақ журналистикасы

!Сенсация қуып, біреуге күйе, біреуге жала жауып,  әркімнің жеке басына, отбасына қатысты ақпаратты жариялағанды емес, миллиондардың мүддесі үшін ақпарат беретін,  халықтың мұңын мұңдап, жоғын түгендеп, сөзін сөйлеп, халықтың игілігіне жұмыс істегенді  нағыз журналист дер едім.  Ал қазақ журналистикасында халқы үшін аянбай еңбек етіп ,өзіндік қолтаңбасын қалыптастырып үлгерген үлгі етер журналистеріміз де баршылық екендігі даусыз.  Егер де Қазақстанда бейбіт әрі тәуелсіз өмір сүріп, ойымызды еркін білдіріп, тұтастықта өмір сүріп, тәуелсіздігіміздің іргесін мықтап келе жатсақ, ол ең әуелі журналистердің қажырлы еңбегінің нәтижесінде. Иә, кезінде қолға қару алған қиянкескі заманда батыр бабаларымыз тәуелсіздік жолында жасымай, жан аямай күресті. Ал қазіргі бейбіт заманның жауынгері деп төртінші билік иелерін айтар едім. Себебі қазақ журналистикасы ғана қазақтың  жоғын жоқтайды, өз ойын жеткізе алмаған халықтың мұңын мұңдап ,талабын орындайды. Ең бастысы күллі жұрт болып шеше алмаған даулы мәселелердің шешімін табады. Міне, қазақ журналистикасының құдіреті осында!

 

Қазақ журналистикасы өзінің түп бастауын  халықтың жаршысына айналған газеттер арқылы бастағаны бәрімізге мәлім. Қоғам қайраткерлері дәл осы газеттер арқылы халықтың көзін ашу мақсатында қолынан келгенін аяп қалмады. Сондағы олардың мақсаты сылдыр сөзден сүбелі сөз құрау емес, ащы шындықтың су бетіне қалқып шығуына барын салу болды. Тарих беттерін ақтарып қарасақ, халықтың мүддесін қорғаймын деп, шырылдап шындықты айтамын деп жазаға ұшыраған жақсыларымызды айтсақ болады. Мәселен, Е.Бекмахановтың «Қазақстан ХІХ ғасырдың 20-40 жылдарында» мақаласы сол кездегі дүрілдеп тұрған «Правда» газетінде жарық көреді. Тап сол кезде газеттің бас редакторы бірден қолына телефон алып, жоғары жақпен байланысқа шығып мақаланы талдап, «көрдің бе» дегендей ымдайды. Ал осы үшін Ермұқан Бекмаханов 25 жылға сотталып кетеді. Иә, Ермұқан Бекмахановта басқалар секілді өз қара басын ойлап, шындықты емес өтірікті айтып жүруіне болатын еді.  Бірақ батыр бабамыз үшін қазақтың мүддесі  мен болашағы, тағдыры бірінші орында болды. Әр сөздің артында ұлт тағдыры тұрғанын ешқашан ұмытпады. Осы кезде  Бауыржан Момышұлының «Өтіріктің балын жалап тірі жүргенше, шындықтың уын ішіп өлген артық» деген өмірлік нақыл сөзі ойыма орала кетеді.

 «Әр елдің салты басқа, иттері қара қасқа» дегендей әр елдің өзіне тән журналистика атты ерекше әлемі болады. Тіпті әр журналистердің қоғамдық көзқарасы, өмірлік ойы, ұстанатын ұстанымы, жазатын мақаласы мен  сөйлейтін сөзі әр түрлі болып келеді. Бірі қоғамдағы жылтыраған дүниенің төнірегінде сөз қозғаса, бірі халықпен бірге болып, оның жоғын жоқтап, жырын жырлайтын, ақиқаттың астарына үңіліп, қашанда әділдікті жақтайтындар. Мұндай журналистер жылтыраған дүниенің астында көрінбей жатқан мәселелерді қарап, халықпен тығыз қарым-қатынаста болады. Турасын айтқанда, егер қоғам «Мені мақта, зәулім үйімді көрсет,байлығымды дәріпте», – десе, дәл осыны жазатын адам табылады.. Ал егер қоғам саналы адам секілді – «маған шындықты айт, алдама, қас-қабағыма қарама», – десе, оны айтатын   адам да табылады . Бірақ халыққа тамырымызда бүлкілдеп соғып жатқан рухани қасиеттерімізді  қайта жаңғыртып, ұлтымыздың ұлы мұраларын  дәріптеп, халықпен бірге болған журналистер керек.

Қазақтың мүддесі үшін аянбай тер төккен Бейсен Құранбек ағамыздың журналистика саласында сіңірген еңбектері  ұшан-теңіз екендігін жақсы білеміз.  Қиналған жандарға көмек қолын соза білген, жетімнің басын сипаған, талай адамның бақытты өмір сүруіне себепкер болған, халықтың мұңын мұңдаған  Бейсен Құранбек ағамыз  нағыз жанашыр журналист ретінде есімізде мәңгі қалмақ.   Қазақстан Ұлттық арнасында халықтың сүйікті бағдарламасына айналған «Айтуға оңай» ток-шоуының тізгінін ұстаған ағамыз бес жылдың ішінде   қоғамдағы беті ашылмаған талай шындыққа, тағдыр тәлкегіне түскен небір адамдардың аянышты хәліне, барлық саладағы қордаланған мәселелердің өткір талқысын шеше алды. Міне, қазақтың мүддесін қорғаған нағыз қазақ журналистикасы деп осыны айту керек.

   Қасиетті  журналистика саласының ерекшелігі қоғамның бет-бейнесі мен айнасы болуында. Кез келген елдің азаматтық рухының деңгейін сол елдің журналистикасын танысу арқылы білуге болады. Турасын айтсақ, журналистика саласы арқылы әр елдің тынысы мен қоғамдағы орнын білуе болады. Ал журналистика саласының, дәлірек айтқанда, қазақ журналистикасының қоғамда алатын орны қандай?  ҚазҰУ журналистика факультетінің деканы, ғалым-ұстаз  Сағатбек Медеубекұлы айтқандай, қазақ журналистикасы басқа мемлекеттерден қарғанда әлдеқайда биік. Сағатбек Медеубекұлының пікірі бойынша, қай жерде ұрыс,қай жерде тартыс,қай жерде бүлік бар , демек, сол жерде журналистика жұмыс істемей жатыр. Яғни, қоғам әлеуметтік желінің ықпалына қарай тартылып бара жатыр. Бұл қауіптен тек қана ұлттың мүддесі үшін жұмыс  істейтін нағыз жанашыр журналистер қана құтқара алады.

 Қоғамдық сананы бір арнаға тоғыстырып отырған, қазақтың мүддесі үшін жан аямай  еңбек етіп жүрген, халықты ақпараттық тұрғыда қамтамасыз етіп, миллиондардың мұңын мұңдап, жоғын түгендеп, сөзін сөйлеп жүрген қазақ журналистикасына және қазақ журналистикасының  дамуына өлшеусіз зор үлес қосқан  журналистерімізге ерекше алғысымды білдіремін!

 

 

3 eвpeйcкиx aнeкдoтa o тoм, кaк нaдo oтнocитьcя к дeньгaм
12 мая 2022
GONZO
просмотров: 13992
Англичане говорят: "Если ты такой умный, покажи мне свои деньги". Скрытый сарказм подразумевает, что не всегда интеллект приносит материальные плоды. Можно быть человеком умным и образованным, но жить от зарплаты до зарплаты.   А у евреев своя мудрость:   Если уронишь золото и книгу, подними сперва книгу.   Почему? Потому, что деньги могут быть украдены, могут обесцениться или вложены в пирамиду или долгострой. А знания и опыт всегда с тобой, с их помощью ты всегда сможешь заработать еще.   Но заработать - это половина дела. Нужно еще уметь контролировать свои траты, сберегать деньги и преумножать их.   Чем русский подход к деньгам отличается от еврейского? Наши люди могут потратить все, до копейки, любят пускать пыль в глаза, хотели бы получать больше, но презирают тех, кто живет на нетрудовые доходы. Считается, что в нашей стране копить деньги - это утопия. Либо их "сожрет" инфляция, либо отберет государство.   Евреи же наслаждаются своими накоплениями. И чем их больше, тем сильнее, могущественнее личность.   Три стадии бедности у евреев:   1. Нет денег.   2. Совсем нет денег.   3. Придется менять доллары.   Наш народ во многом живет и надеется "на авось". Что попадется хорошая жена, что на работе заметят и станут платить больше. Евреи не признают иллюзии и стараются многое спрогнозировать и запланировать. Они не позволяют детям валять дурака и лениться, выбирают им достойные профессии и программируют на будущий успех.   У евреев, действительно, есть чему поучиться.   Они легко генерируют идеи, стараются придумать варианты, как заработать деньги. Людей с таким мышлением в России называют нелицеприятными словами, самое меньше из которых "спекулянт" и "барыга".     Наши люди любят говорить: "Как нам платят, так мы и работаем". В этой фразе - усталая смиренность. Но специалисту, который не горит своим делом, которым сложно управлять, потому что он обижен на жизнь, никто платить хорошо не будет.   Евреи умеют видеть преимущества даже там, где их быть не может:   Еврейский мальчик говорит своему деду: - Дедушка, у меня только что на улице отобрали все деньги! - Ничего, внучек. Они вернут в семь раз больше! - Почему? - Сейчас они это отметят. Затем затеют пьяную драку. Набьют друг другу морды, повыбивают зубы... Ну а потом придут их вставлять ко мне.   Жен стараются выбирать таких, чтобы их имущество не разбазарили. А женщины, в свою очередь, весьма требовательны к мужчинам. За непризнанного гения или свободного художника никто не пойдет замуж. Зачем по своей воле обрекать себя на нищету?   Еврейки говорят: "Мужчина без денег - это подруга". Вы никогда не услышите из их уст фразу про рай в шалаше. Рай - это Мальдивы и Бали, но не конструкция из веток и палок.     Ну и еще немного юмора о том, что мыслить нужно уметь нестандартно:   - Изя, представляешь, я в выходные предложил директору парка отдыха идею одну. Естественно, не просто так, а за 10% от прибыли. Суть такая: посетитель парка должен сделать фото в комнате кривых зеркал и выложить его на сайт парка отдыха. Тот, кто наберёт наибольшее количество лайков, получит два билета на концерт Киркорова. - И каков, Абрам, результат? - Количество посетителей парка втрое превысило обычное! Денег срубил прилично! И никаких затрат! - Хм... Ну два билета на концерт Киркорова прилично стоят! - А кто тебе сказал, что я их покупал? Я их взял с Киркорова за рекламу концерта.       По материалам - Мадам Хельга Источник
Жecткиe и беcкoмпpoмиccныe цитaты Фaзиля Иcкaндepa
12 мая 2022
GONZO
просмотров: 12823
Они нaучaт paзбиpaтьcя в людяx