misc/class
lib/jquery_pnotify, lib/moment, lib/lodash, misc/notification, misc/social, site/engine
$._social.__cfg = {"init":[{"service":"basic"},{"fb_app_id":"556076531075995","service":"fb"},{"vk_app_id":"3235940","service":"vk"},{"service":"twi"}],"like":[{"service":"fb"},{"service":"vk"},{"via":"GonzoKZ","channel":"GonzoKZ","hash_tag":"","service":"twi"}],"twi":{"like_count":"vertical"},"fb":{"like_layout":"box_count"},"vk":{"like_type":"vertical","like_fixed":true}}; window._SiteEngine = new classes.SiteEngine( { user_id: 0, controller: 'Blog', action: 'page', content_css_version: '1432482607', social_enabled: 1, custom: []} ); (function($){ var GA_ID = "UA-36321844-1"; function gaTrackPageview() { var gaJsHost = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://ssl." : "http://www."); var src = gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js"; $.getScript(src, function(data, textStatus) { var tracker = _gat._getTracker(GA_ID); tracker._trackPageview(); }); } $(document).ready(function() { gaTrackPageview(); }); })(jQuery);
Интернет-журнал «Культура и общество»
Войти через:
Комментарии
Степан Ковалев01:51 10 мотивирующих цитат Абая этом плане (интересно чтобы ответил Абай на рабты Энгельса и Маркса )... ведь вроде они как раз В одно время жили ... неушто Абай не читал Маркса (или попросту -не восприянл всерьез ?!- А ведь Мы и наши Прадеды Комунизму отдали 75лет вроде)...Интересно конечно чтоб он сейчас сказал (уже обернувшись на опыт СОВКА ...) - Я могу лиш предположить ... Но Егобы весже это както да Озадачило ..." вероятнее подумалбы - А МОЖЕТ И ВПРАВДУ - В Обмене БУСАМИ есть чтото негативное и порочное (рас ШЯС ВСЯ Экономика мировая Зависить -Он НЕ СУШЕСТВУЮШЕГО ресурса (т е Трансизного ресурса -Который еше и обеспечавается "МАЛО ЧЕМ "- вошем -Я думаю (точнее предполагаю ) что Абай и не мог представить даже -как Будет Вобше работать Мировая экономика сейчас (что такие- будут взаимо расчеты, И Взаимо зависимости )
С нами
Сейчас online
А также 188 гостей

Сұрағы жоқ сұхбаттар: Асанәлі Әшімов

с нами с 27 ноября 2012

2007 жылы журналистика курсын оқып, 2009-да осы салаға келгелі бері сұхбат менің жаныма жақын, көңіліме ыстық форматқа айналды. Әсіресе, әңгіме-дүкен құрып отырған адамның айтқанын өзіңнің сұрағыңмен араластырмай, таза жауап түрінде жариялаған, жауап болғанда да арасынан теріп-теріп алып, ел алдына шығарған тым-тым ұнайды. Соным жай ғана ұнау, яки "әй, қойшы, бір істермін" деңгейінде қалмасын деген оймен, ешкімнің алдынан кес-кестеп өтпеспін деген үмітпен "Сұрағы жоқ сұхбаттар" атты айдар бастамақ болып отырмын. 

Ескерту: үзінділер осыған дейін жарияланған сұхбаттардан алынады және оларға сілтеме беріледі. 

Асанәлі Әшімов

Адам қай дәуірде де, қай жасында да өзіне тән еңбекпен айналысып, өмірін қызықты да мағыналы етіп өткізуі керек.

Мен сахнаға шыққанда рахат табамын. Қазір сондай жас шамасындамын.

Кадр-мамандардың та­рих­қа үңілуінде кемшілік басым. Америкадан киногерлер келді. Олар таңғалып, «сіздерде кино жанрындағы материал­дарыңыз мол екен, біз қызғанышпен қа­рай­мыз, бізде материалдар бітті, таусылды» дейді. Міне, көрдіңіз бе? Барлық ел­дердің ШЫҢҒЫС ХАН туралы киноға жабыса беретіні — сол. Өйткені ол материал бай және күшті ғой. Сондықтан біз төл туын­дыларымызға келуіміз керек. Батырлар жыры, лиро-эпостық жырлар «Қыз Жібектен» кейін тоқтап қалды. Ал негізгі өнер тарихта жатыр. 

Рас, режиссер көп нәрсені жасайды. Бі­рақ актерда өзінің рөлінің авторы бо­луы тиіс. Сонда ғана керемет бейне туа­ды.

Біздің қара халық өмір бойы дағдарыста деп айтар едім мен. Соғыс болмаса, су мен нан болса біздің халық отыра береді, сондай көнбіспіз. Бұл кейде пайда берсе, кейде зиян әкеліп жататын қасиетіміз. Бірақ солай екен деп намыссыз, ынжық болуға болмайды, айтатын жерінде аямай айту керек.

Бізде бір ентігу бар. Мәселен, жай жүріп келе жатқан адам мен желе-жортып, асығыс келе жатқан адамның әңгімесі екі түрлі болады. Тіпті ентікпе пайда болуы мүмкін...

Бүгін өнер академиясында ре­жиссурадан сабақ беріп жүргендер не режиссер емес, не тәжірибесі бар ма­ман емес (кейбірі тіпті театрдың ма­­ңына да бармаған) кездейсоқ адам­­дар. Олар балаларға не айтсын? Ба­­лалар осыдан соң театрға келеді. Театр­­ларда да  ортадан төмен күлді-кө­меш режиссура. Олар  жас ак­тер­ларға не айтсын? Өз деңгейіндегі бір­де­мелерді айтады да қояды. То­­быр­дың шаңынан озып шығатын сәй­гүлік болмай тұр қазір.

Кинода аяғына шейін шығатын жалғасқан қызыл сызық болу керек. Бастауы бар, көтерілетін, түсетін жері бар. Аяғына жеткенше сол сызықтан шықпау керек.

Өнерде сен оза бастасаң жаныңда жүрген досыңның өзі де дұшпан болып шығатыны ақиқат. Мұндай дұшпандар да керек, мен кейде жастарға «дұшпаның көбейсін» деп бата беремін, бұл жердегі дұшпан сені өлтіретін жау емес, өнерің алға басып, ісің дөңгелегеннен кейін пайда болатын көре алмаушы қызғаншақтар.

Актер сахнаға кіре білуі керек, сосын содан кете білуі керек. Жас келді, партнерлар кетті. Өлгені өлді. Өлмегені қартайды. Жастардың арасында салпақтап жүре беруге де ыңғайсыз. Теке сияқты бас болып жүруге де болады ішінде. Бірақ шайқалақтап жатып қалмай, әуре боп тележкамен жүріп ойнап, сосын жұрт саған мүсіркеп қарайтындай жағдайға жеткізбей кету керек.

Кісіге өмірінде шын дос табуы қиын. Сосын адал жар табу қиын. Адал жар тапқан адам - ол бақытты.

Жалпы, біздің халық, қарапайымы болсын, мейлі интеллигенциясы болсын, киноға тарих ретінде қарайды. Ол дұрыс емес. Кино – өнер.

Бекмамбетов – экшннің шебері. Бірақ ол бізге қажетті  тарихи деректі немесе  қазаққа керекті көркем мәні бар фильмді түсіріп береді деу қиын. Өткенде Тимурмен жолығып қалғанда ол: «Сізде киноға тақырып бар ма?» – дейді, мен оған: «Тақырып деген жетеді, тіпті сен ойлағаннан да көп», –  дедім.  

Шындықпен өмір сүру дегеніңіз өте қиын. 

Актер бақыты – өзін-өзі табуы, экранға жұ­ғымы және сахнадағы ойнаған кейіпкерін деңгейіне жеткізіп, рақаттанып шыққаны, міне, осы – бақыт. 

Мен өнердің адамымын. Менің алаңым, тұғырым, мінберім – сахна. Бар ойымды, өнерімді халық қол­даса, қол соқса, маған одан ар­тық сый­лық­тың керегі жоқ.

Дереккөздер: Алаш айнасы, BAQ.kz, Azattyq.org, Жас қазақ
Сурет: dailynews.kz
Взятие Вашингтона
17 июня 2018
GONZO
просмотров: 96
В 1812 году, почти одновременно с вторжением Наполеона в Россию, началась ещё одна война на другом краю земли
Вот почему Варум бросила мужа ради известного певца
17 июня 2018
GONZO
просмотров: 248
Детали, которые собьют вас с ног

Комментарии

Ербол Азанбек
14 Июнь 09:58 # ответить
Осындай өмірден көрген, түйгені көп адамдардың ойларын оқыған ұнайды. Димаш, осындай ағаларымыздың ойларын жиірек жинап, жариялап тұр!
qisyq   →  Ербол Азанбек
14 Июнь 12:41 # ответить
Ербол Азанбек, ойымда түрлі адамдармен осындай сұхбат жүргізу бар. Мүмкін ұнар сөздері, мүмкін ұнамас, бірақ белгілі бір қорытынды шығаруға болатын дүниелер керек секілді.
qisyq   →  Ербол Азанбек
14 Июнь 16:21 # ответить
Ербол Азанбек, Гошаны шақырсам...
Оставить комментарий
Оставить комментарий:
Отправить через:
Предпросмотр
modules/comment
window._Comment_blog_1092 = new classes.Comment( '#comment_block_blog_1092', { type: 'blog', node_id: '1092', user: 1, user_id: 0, admin: 0, view_time: null, msg: { empty: 'Комментарий пуст', ask_link: 'Ссылка:', ask_img: 'Ссылка на изображение:' } });