↑
Пользователь — "Murat Smagulov"
Murat Smagulov
с нами с 26 мая 2014
Вклад — 8 поста
Клиникалық өлім және жаңа өмір
Жан мен дене тәуелділігі
Ұмытылған ұлы тұлға
Адамның өзін өзі жұбатуы баста қажет болса, кейін тығырыққа тірейді
Комментариев — 12
Ендігісі: «Ол жерде де әйел алғанда шариғат жолымен 1,500 доллар шамасында мәһір беріледі» деді, ал бұрмаланбаған шариғатпен салыстырар болсақ «Ханафи мәзһабы бойынша, мәһірдің ең аз мөлшері – он дирһам. Пайғамбарымыздың (с.ғ.с) заманындағы бір күміс дирһам қазіргі өлшемімен 3 граммға сәйкес келеді. Ал он дирһам – шамамен 30 грамм мөлшерінде. Яғни, берілетін мәһірдің құны 30 грамм салмағындағы күмістен кем болмауы керек» (http://mazhab.kz/kk/suraqtar/arturli/suraq-jauap/qazirgi-kezde-qalyndyqqa-beriletin-mahirdin-olshemi-36). Сонда 1,500 доллар деген қайдан шықты? Әлде оларда 30 грамм күміс 1,500 доллар тұрады ма?
Енді нақты дәстүрлі Ислам мен осы содырлардың адасқан діндері мен біз ұстанатын және олар қолайлы қылып бұрмалап алған шариғаттың айырмашылығын көрсетуге тырысайын.
«Шариғатта да «Ұрлық жасаса, қолын кес, ал зина жасағандар таспен атқылап өлтірілсін» деп бұйырады емес пе?» дегені осы содырдың шариғаттан бейхабар екенін, тек қана үстірт хабары бар екенін көрсетеді. Себебі егер білген болса, нағыз шариғат орныққан Сауд Арабиясының өзінде ұрлық жасаған адамды бірден қолын кеспейді. Бірнеше рет ұсталып, ұрлығын тоқтатпаған адамның қолы кетеді. Ол бір. Екіншісі «Әрине, құл базары бар» деді, яғни құлдықты олар қоштап отыр, құлдарды алып сатып, пайдалануда. Ал Алла Елшісі (с.а.с.) барынша құлдық сананы және жалпы құл атауын жоюға тырысқан. Біле-білсең, Пайғамбар (с.а.с.) өмірбаянында кез келген қателік үшін Расулулла (с.а.с.) «құл азат ет» деп қасындағыларға бірінші мезетте бұйыратын. Егер шамасы келмесе өзге амал жасап Алладан кешірім тілеуді үйрететін. Неліктен? Барынша құлдық сананы, құлдық жүйені жоқ қылу үшін. Ал бұлар керісінше құлдарды көбейтуді мақсаттар отыр, соны қолдап отыр. Бір сөзбен айтқанда Алла Елшісінің (с.а.с.) өмірбаянынан және жалпы шариғаттан жұрдай. Тек өздеріне ыңғайлы жерін ғана айтып қолданады, ал қалғанын тастайды. Бұл таза екіжүзділердің амалым емес пе?
«Шариғатта да «Ұрлық жасаса, қолын кес, ал зина жасағандар таспен атқылап өлтірілсін» деп бұйырады емес пе?» дегені осы содырдың шариғаттан бейхабар екенін, тек қана үстірт хабары бар екенін көрсетеді. Себебі егер білген болса, нағыз шариғат орныққан Сауд Арабиясының өзінде ұрлық жасаған адамды бірден қолын кеспейді. Бірнеше рет ұсталып, ұрлығын тоқтатпаған адамның қолы кетеді. Ол бір. Екіншісі «Әрине, құл базары бар» деді, яғни құлдықты олар қоштап отыр, құлдарды алып сатып, пайдалануда. Ал Алла Елшісі (с.а.с.) барынша құлдық сананы және жалпы құл атауын жоюға тырысқан. Біле-білсең, Пайғамбар (с.а.с.) өмірбаянында кез келген қателік үшін Расулулла (с.а.с.) «құл азат ет» деп қасындағыларға бірінші мезетте бұйыратын. Егер шамасы келмесе өзге амал жасап Алладан кешірім тілеуді үйрететін. Неліктен? Барынша құлдық сананы, құлдық жүйені жоқ қылу үшін. Ал бұлар керісінше құлдарды көбейтуді мақсаттар отыр, соны қолдап отыр. Бір сөзбен айтқанда Алла Елшісінің (с.а.с.) өмірбаянынан және жалпы шариғаттан жұрдай. Тек өздеріне ыңғайлы жерін ғана айтып қолданады, ал қалғанын тастайды. Бұл таза екіжүзділердің амалым емес пе?
Аталмыш содыр адам өлтіргенін еш тартынбай, өкінбей әлемге паш еткені өте қызық болды. Қаншалықты адамның санасын жалған жиһад уранымен улап тастағандары таңғалдырып отыр. Тіпті дұрыс өмірге оралса да еш өкінбегені миға сияр емес.
«Туып-өскен Түркия маған өзгеше, жат болып тұр. Өзімді Иракта немесе Сирияда туып-өскендей сезінемін» дегенін естігенде мүлдем ауызым ашылып қалыпты. Ол қалай сода? Өз еліне сатқындық жасағаны ма? Ол тұрсын Пайғамбарымыз (с.а.с.) отанын шарасыз тәрк етіп, тастап бара жатқан кезде «Сенен мені шығармағанда мен кетпес едім. Маған сенен артық жер жоқ. Қауымым мені сенен шығармағанда сенен кетпес, сенен басқа жерді паналамас едім» деген еді. Отаны сүю, құрметтеу, аңсау деген ана сүтімен бойға сіңген сезімді жалған ағым қалайша жоқ қылды? Соншалықты не деді? Білмедім...
«Туып-өскен Түркия маған өзгеше, жат болып тұр. Өзімді Иракта немесе Сирияда туып-өскендей сезінемін» дегенін естігенде мүлдем ауызым ашылып қалыпты. Ол қалай сода? Өз еліне сатқындық жасағаны ма? Ол тұрсын Пайғамбарымыз (с.а.с.) отанын шарасыз тәрк етіп, тастап бара жатқан кезде «Сенен мені шығармағанда мен кетпес едім. Маған сенен артық жер жоқ. Қауымым мені сенен шығармағанда сенен кетпес, сенен басқа жерді паналамас едім» деген еді. Отаны сүю, құрметтеу, аңсау деген ана сүтімен бойға сіңген сезімді жалған ағым қалайша жоқ қылды? Соншалықты не деді? Білмедім...