misc/class
lib/jquery_pnotify, lib/moment, lib/lodash, misc/notification, misc/social, site/engine
$._social.__cfg = {"init":[{"service":"basic"},{"fb_app_id":"556076531075995","service":"fb"},{"vk_app_id":"3235940","service":"vk"},{"service":"twi"}],"like":[{"service":"fb"},{"service":"vk"},{"via":"GonzoKZ","channel":"GonzoKZ","hash_tag":"","service":"twi"}],"twi":{"like_count":"vertical"},"fb":{"like_layout":"box_count"},"vk":{"like_type":"vertical","like_fixed":true}}; window._SiteEngine = new classes.SiteEngine( { user_id: 0, controller: 'Blog', action: 'page', content_css_version: '1432482607', social_enabled: 1, custom: []} ); (function($){ var GA_ID = "UA-36321844-1"; function gaTrackPageview() { var gaJsHost = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://ssl." : "http://www."); var src = gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js"; $.getScript(src, function(data, textStatus) { var tracker = _gat._getTracker(GA_ID); tracker._trackPageview(); }); } $(document).ready(function() { gaTrackPageview(); }); })(jQuery);
Интернет-журнал «Культура и общество»
Войти через:
Комментарии
Altyn Sapar11:00 Такая "правильная" светскость Anuar Kabiden, сөзімді бұрмалаудың қажеті қанша? Ашу дұшпан демекші, ашу-ызадан аулақпыз. Бірақ Сіз мені түсінбеген сияқтысыз, не сөзімді басқа жаққа бұрмалап жатырсыз. Тарих пен ата-баба дәстүріне келетін болсақ, бағзы заманда әжелеріміз 12-13 жасында тұрмыс құрып барып, орамал таққан. Оған дейін орамал тақпаған. Ал қазіргі заманда, заң бойынша кәмелет жасқа (18 жас) толғаннан кейін ғана тұрмыс құруға рұқсат берілген. Дәстүр бойынша жас келін үйлену тойында басына сәукеле киіп, келін болып түскен үйде қазақи байланған орамал тағып, ал сыйлы жасқа толғанда апа-әжелеріміз кимешек тағып отыратын. Бойжеткен басы бос қыздарымыз шаштарын өріп, шолпымен безендірген болатын. Енді қазіргі заман қыздарының киіну мәнеріне көшетін болсақ, әр адам өз тәлім-тәрбиесіне қарай киінеді. Орамал тақпай-ақ жақсы, таза, биязы әрі қарапайым киініп жүрген қыздарымыз қаншама. Бұл жерде отбасы тәрбиесі орасан зор рөлге ие. Адамның сенімі мен иманы жүрегі мен іс-әрекетінде болуы шарт. Өз ойым, зайырлы қарапайым киім киген қыздарымызға топырақ шашудың қажеті жоқ. "Бес саусақ бірдей емес", ақ пен қараны ажырата білу қажет. Балаға орамал тағам деп асықпаңыздар, халықта мынадай сүбелі сөз бар: "асыққан шайтанның ісі". Ең бастысы бұл жерде баланың балалық шағы дұрыс өтіп, заманға сай зайырлы сапалы білім алуы.https://massaget.kz/arnayyi_jobalar/22-nauruz/17652/
Anuar Kabiden12:13 Такая "правильная" светскость Altyn, қайсы сөзге ызаңыз келіп тұрғанын түсінбей ақ қойдым. Жеке өзіңізді, не қыздарыңа орамал тақпағандарды ақымақ, нақұрыс деп балағаттанды қайсы жерден оқып отырсыз? Ал сіздің жас қыздарымызға орамал тағу надандық десеңіз, қай жастан бастап адал іс болатының айта аласыз ба? кәмелетке толып, отау құруға дайын болған мұсылман қыздарға орамал тағу парыз. Бұл біз бен сіз ашып отырған жаңалық емес, атам замаңнан келе жатқан шариғат талабы. Ешбір мазхаб оған қарсы шықпайды да, шыға алмайды. Егер де тарихымызды жақсы оқыған болсаңыз, қыздарымыз ерте жасынан ақ отау құрып, 25-30 жасында киіз тігетін апа атанғандарынан хабардар болушы едіңіз. Ал ендеше, осы сөзіме көңсеңіз, балағат жасқа толмаған бүлдіршіндеріміздің басын бүркіп орамал тағудың не пайдасы бар деп сұрайсыз ғой. Оған айтарым, нағыз халқымызға жанашар болған сіздей жанның, "бала жастан", "баланың тәрбиесі бесіктен басталады" деген ұғымдардан бейхабар емессіздігіңіз аңық. Соған орай қазіргі қасқыр заманда болашақ ана, ертеңгі күнде бір қолымен бесік тербететіп, екінші қолымен ел болашағын тербететің қыздарымыздың абыройын барынша сақтап қалу амалымыз. Оған біреуге ақыл айтып, ол үшін біреуден рұқсат сұрайтын жағдай емес. Әр ата-ананың өз шешімі. Ақылға келейк десеңіз, осыған тоқталайық.
Лучшие посты
По комментариям
По просмотрам
С нами
Сейчас online
А также 122 гостя

Три отличия Абая от казахской элиты XXI века

с нами с 17 января 2015

Мы вошли в эпоху Вечного. Вечного народа, вечной страны, вечных иллюзий. Мы вечно живем в стране, где люди по своей воле отказываются думать, не из-за страха, а так поступают по совести. Причем на казахов не оказывается никакого давления: экономического, социального и прочего. И мы как можем оберегаем свои психологические мирки от проникновения всякой информации, мало-мальски заставляющей нас размышлять. Нам же, с вывихнутым совком сознанием, данное состояние "души" очень привычно.

Мы не успели забыть и потому, что смыслы и формы советской пропаганды до сих пор живут в сознании абсолютного большинства населения. Методы совка просты: люди для того, чтобы выжить, признают разумным жить, не рефлексируя, объясняя и называя "Жақсы" ситуации - моя хата с краю; в этом есть высший смысл; ты сам виноват и т.п. Мы просто перестаем замечать, из-за невозможности связать причины со следствием, ложь всего того, что с нами происходит. Тем более это органично вписывается в базовые конструкции казахского ментального некритичного и бездумного восприятия действительности.

В такие периоды оглупления большинства возникает особая потребность в появлении людей, которые обладают интеллектуальным и моральным превосходством над народом, творцов реального чувства ответственности перед массами. Были ли такие личности в нашей истории? В истории казахского этноса таким человеком является Абай. Абай жил в ХІХ веке. Среди нас, современных казахов ХХІ века, как гласит пропаганда, тоже есть люди, по интеллекту и нравственному уровню стоящие выше нас, населения. Я попытаюсь найти 3 отличия современной казахской элиты ХХІ века от представителя элиты ХІХ века - Абая.

1. Рационализм мышления Абая. Абай жил реальной действительностью, здраво воспринимал ее, потому и пошел на радикальный шаг - решительно разорвал с прошлым. Он утверждал, что разум определяет не только познание, но и всю деятельность человека.

Поведение нашей элиты иррационально, следовательно, алогично и непредсказуемо. У нее мистическое сознание, поскольку ее мышление обращено к корням, традиции, мифам прошлого.

2. Антитрадиционализм Абая. Он разоблачает все пороки родоплеменной аульной жизни: праздность, пустословие, самодурство, произвол. Национальная элита имитирует смыслы и формы аульной архаики.

3. Антиклерикализм Абая. Абай срывал все и всяческие маски с традиционного (арабско-суннитского) ислама и служителей культа, больших и малых жрецов тогдашнего мусульманства.

Мнение редакции может не совпадать с мнением автора

Теги:
Абай элита
Про Гнойноксимирона, 17-летних и почему вы старпёры, а не стартаперы
27 октября 2017
GONZO
просмотров: 55
Маркетолог, три года изучавший подростков, рассказывает про их вкусы и объясняет популярность рэп-баттлов
«Матильда»: сказка про царя
27 октября 2017
GONZO
просмотров: 67
Скандал, разразившийся вокруг нового фильма Алексея Учителя, к самой «Матильде» имеет мало отношения

Комментарии

Оставить комментарий
Оставить комментарий:
Отправить через:
Предпросмотр
modules/comment
window._Comment_blog_2756 = new classes.Comment( '#comment_block_blog_2756', { type: 'blog', node_id: '2756', user: 1, user_id: 0, admin: 0, view_time: null, msg: { empty: 'Комментарий пуст', ask_link: 'Ссылка:', ask_img: 'Ссылка на изображение:' } });