misc/class
lib/jquery_pnotify, lib/moment, lib/lodash, misc/notification, misc/social, site/engine
$._social.__cfg = {"init":[{"service":"basic"},{"fb_app_id":"556076531075995","service":"fb"},{"vk_app_id":"3235940","service":"vk"},{"service":"twi"}],"like":[{"service":"fb"},{"service":"vk"},{"via":"GonzoKZ","channel":"GonzoKZ","hash_tag":"","service":"twi"}],"twi":{"like_count":"vertical"},"fb":{"like_layout":"box_count"},"vk":{"like_type":"vertical","like_fixed":true}}; window._SiteEngine = new classes.SiteEngine( { user_id: 0, controller: 'Blog', action: 'page', content_css_version: '1432482607', social_enabled: 1, custom: []} ); (function($){ var GA_ID = "UA-36321844-1"; function gaTrackPageview() { var gaJsHost = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://ssl." : "http://www."); var src = gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js"; $.getScript(src, function(data, textStatus) { var tracker = _gat._getTracker(GA_ID); tracker._trackPageview(); }); } $(document).ready(function() { gaTrackPageview(); }); })(jQuery);
Интернет-журнал «Культура и общество»
Войти через:
Комментарии
Altyn Sapar11:00 Такая "правильная" светскость Anuar Kabiden, сөзімді бұрмалаудың қажеті қанша? Ашу дұшпан демекші, ашу-ызадан аулақпыз. Бірақ Сіз мені түсінбеген сияқтысыз, не сөзімді басқа жаққа бұрмалап жатырсыз. Тарих пен ата-баба дәстүріне келетін болсақ, бағзы заманда әжелеріміз 12-13 жасында тұрмыс құрып барып, орамал таққан. Оған дейін орамал тақпаған. Ал қазіргі заманда, заң бойынша кәмелет жасқа (18 жас) толғаннан кейін ғана тұрмыс құруға рұқсат берілген. Дәстүр бойынша жас келін үйлену тойында басына сәукеле киіп, келін болып түскен үйде қазақи байланған орамал тағып, ал сыйлы жасқа толғанда апа-әжелеріміз кимешек тағып отыратын. Бойжеткен басы бос қыздарымыз шаштарын өріп, шолпымен безендірген болатын. Енді қазіргі заман қыздарының киіну мәнеріне көшетін болсақ, әр адам өз тәлім-тәрбиесіне қарай киінеді. Орамал тақпай-ақ жақсы, таза, биязы әрі қарапайым киініп жүрген қыздарымыз қаншама. Бұл жерде отбасы тәрбиесі орасан зор рөлге ие. Адамның сенімі мен иманы жүрегі мен іс-әрекетінде болуы шарт. Өз ойым, зайырлы қарапайым киім киген қыздарымызға топырақ шашудың қажеті жоқ. "Бес саусақ бірдей емес", ақ пен қараны ажырата білу қажет. Балаға орамал тағам деп асықпаңыздар, халықта мынадай сүбелі сөз бар: "асыққан шайтанның ісі". Ең бастысы бұл жерде баланың балалық шағы дұрыс өтіп, заманға сай зайырлы сапалы білім алуы.https://massaget.kz/arnayyi_jobalar/22-nauruz/17652/
Anuar Kabiden12:13 Такая "правильная" светскость Altyn, қайсы сөзге ызаңыз келіп тұрғанын түсінбей ақ қойдым. Жеке өзіңізді, не қыздарыңа орамал тақпағандарды ақымақ, нақұрыс деп балағаттанды қайсы жерден оқып отырсыз? Ал сіздің жас қыздарымызға орамал тағу надандық десеңіз, қай жастан бастап адал іс болатының айта аласыз ба? кәмелетке толып, отау құруға дайын болған мұсылман қыздарға орамал тағу парыз. Бұл біз бен сіз ашып отырған жаңалық емес, атам замаңнан келе жатқан шариғат талабы. Ешбір мазхаб оған қарсы шықпайды да, шыға алмайды. Егер де тарихымызды жақсы оқыған болсаңыз, қыздарымыз ерте жасынан ақ отау құрып, 25-30 жасында киіз тігетін апа атанғандарынан хабардар болушы едіңіз. Ал ендеше, осы сөзіме көңсеңіз, балағат жасқа толмаған бүлдіршіндеріміздің басын бүркіп орамал тағудың не пайдасы бар деп сұрайсыз ғой. Оған айтарым, нағыз халқымызға жанашар болған сіздей жанның, "бала жастан", "баланың тәрбиесі бесіктен басталады" деген ұғымдардан бейхабар емессіздігіңіз аңық. Соған орай қазіргі қасқыр заманда болашақ ана, ертеңгі күнде бір қолымен бесік тербететіп, екінші қолымен ел болашағын тербететің қыздарымыздың абыройын барынша сақтап қалу амалымыз. Оған біреуге ақыл айтып, ол үшін біреуден рұқсат сұрайтын жағдай емес. Әр ата-ананың өз шешімі. Ақылға келейк десеңіз, осыған тоқталайық.
Лучшие посты
По комментариям
По просмотрам
С нами
Сейчас online
А также 77 гостей

Как животные бая чуть не убили

с нами с 14 ноября 2013

Собрались как-то все животные обсудить дела насущные, кто как живет, как прошел год: хорошим или плохим он был. Собрались все возле логова царя зверей – Арыстана. Арыстан был был царем мудрым и всегда решал дела своих поданных со справедливостью: виновных наказывал, споры рассуждал трезво, всегда вовремя знал кого нужно поблагодарить за дела добрые.

В этот раз животные были совсем опечалены и злы. А все из-за бая, который был хитер, коварен и наживался на нуждах бедных зверушек. Выступали несколько сырттанов среди животных.

Первым выступил Барс:

- О, Арыстан, царь ты наш. Ты всегда мудро правил, но боюсь бай-человек совсем обнаглел. Посмотри как он замучил подданных твоих! Всем зимой нужны были деньги, и бай их давал взаймы, но взамен требовал 2-х кратный возврат. Животные смирились с этим. Потом пришла весна, и животным опять нужны были деньги, и бай их давал взаймы, но взамен уже требовал 3-х кратный возврат. И с этим мы, животные, смирились. Но сейчас, он вконец уверовал, что может творить все, что хочет. Сейчас он взамен данных взаймы денег хочет, чтобы мы отдавали ему нашими детьми!

Медведь, почесав спину о дерево, продолжил:

- О, царь, вконец не стало жизни от бая, но деньги нам нужны, без них же сейчас никуда: на хозяйство нужны, за детьми ухаживать – нужны, а ведь еще к зиме надо готовиться. Но просить взамен детей наших, из которых он сделает домашних зверушек себе на потеху – это предел. Мы предлагаем казнить человека! Но сначала бы хотели выслушать Вас, патша.

Дальше продолжил Верблюд, неторопливо пожевывая чертополох:

- А сам-то бай живет как?! Ходит в шубах, на руках золотые кольца, в шапке бриллианты. Летом ездит на колеснице, запряженной лучшими скакунами со всего округа, а летом на огромных санях скачет. Дом-дворец, возвышается до самых небес, окружен огромным забором, а на охране у него огромные псы – потомки сырттана всех псов, который при жизни поклялся служить человеку. Совсем зажирел человек-бай!

Арыстан долго думал о том, как же решить проблему своих подданных. Спустя несколько часов раздумий он взял слово:

- Дорогие мои друзья. Я всегда старался быть мудрым и честным правителем. Смотрю, бай-человек совсем не дает Вам житья, требуя за свои услуги несоизмеримо большое вознаграждение. Но убивать его – нельзя. Все же формально, он имеет права на все свои злодеяния. Кроме того хитер он очень – даже меня он много раз пытался провести своей хитростью. После долгих раздумий я придумал одно хорошее решение – обратиться в Банк Хоум Кредит за денежными займами. Там и возврат денег не большой, и сроки длинные, поэтому можно не торопясь отдавать.

Животные все поблагодарили мудрого патшу. А Арыстан в очередной раз нашел ловкое решение проблемы, при этом сохранив жизнь гнусному баю.

Специально для второго этапа литературного конкурса от Банк Хоум Кредит "Переделка известной сказки"

Про Гнойноксимирона, 17-летних и почему вы старпёры, а не стартаперы
27 октября 2017
GONZO
просмотров: 64
Маркетолог, три года изучавший подростков, рассказывает про их вкусы и объясняет популярность рэп-баттлов
«Матильда»: сказка про царя
27 октября 2017
GONZO
просмотров: 70
Скандал, разразившийся вокруг нового фильма Алексея Учителя, к самой «Матильде» имеет мало отношения

Комментарии

NUNU NUNU
09 Сент 10:11 # ответить
Пропал коммент,пишу еще раз.

Животные и мудрый так и не догадались, что банк создал бай-человек.
Оставить комментарий
Оставить комментарий:
Отправить через:
Предпросмотр
modules/comment
window._Comment_blog_2536 = new classes.Comment( '#comment_block_blog_2536', { type: 'blog', node_id: '2536', user: 1, user_id: 0, admin: 0, view_time: null, msg: { empty: 'Комментарий пуст', ask_link: 'Ссылка:', ask_img: 'Ссылка на изображение:' } });