misc/class
lib/jquery_pnotify, lib/moment, lib/lodash, misc/notification, misc/social, site/engine
$._social.__cfg = {"init":[{"service":"basic"},{"fb_app_id":"556076531075995","service":"fb"},{"vk_app_id":"3235940","service":"vk"},{"service":"twi"}],"like":[{"service":"fb"},{"service":"vk"},{"via":"GonzoKZ","channel":"GonzoKZ","hash_tag":"","service":"twi"}],"twi":{"like_count":"vertical"},"fb":{"like_layout":"box_count"},"vk":{"like_type":"vertical","like_fixed":true}}; window._SiteEngine = new classes.SiteEngine( { user_id: 0, controller: 'Blog', action: 'page', content_css_version: '1432482607', social_enabled: 1, custom: []} ); (function($){ var GA_ID = "UA-36321844-1"; function gaTrackPageview() { var gaJsHost = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://ssl." : "http://www."); var src = gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js"; $.getScript(src, function(data, textStatus) { var tracker = _gat._getTracker(GA_ID); tracker._trackPageview(); }); } $(document).ready(function() { gaTrackPageview(); }); })(jQuery);
Интернет-журнал «Культура и общество»
Войти через:
Комментарии
Altyn Sapar11:00 Такая "правильная" светскость Anuar Kabiden, сөзімді бұрмалаудың қажеті қанша? Ашу дұшпан демекші, ашу-ызадан аулақпыз. Бірақ Сіз мені түсінбеген сияқтысыз, не сөзімді басқа жаққа бұрмалап жатырсыз. Тарих пен ата-баба дәстүріне келетін болсақ, бағзы заманда әжелеріміз 12-13 жасында тұрмыс құрып барып, орамал таққан. Оған дейін орамал тақпаған. Ал қазіргі заманда, заң бойынша кәмелет жасқа (18 жас) толғаннан кейін ғана тұрмыс құруға рұқсат берілген. Дәстүр бойынша жас келін үйлену тойында басына сәукеле киіп, келін болып түскен үйде қазақи байланған орамал тағып, ал сыйлы жасқа толғанда апа-әжелеріміз кимешек тағып отыратын. Бойжеткен басы бос қыздарымыз шаштарын өріп, шолпымен безендірген болатын. Енді қазіргі заман қыздарының киіну мәнеріне көшетін болсақ, әр адам өз тәлім-тәрбиесіне қарай киінеді. Орамал тақпай-ақ жақсы, таза, биязы әрі қарапайым киініп жүрген қыздарымыз қаншама. Бұл жерде отбасы тәрбиесі орасан зор рөлге ие. Адамның сенімі мен иманы жүрегі мен іс-әрекетінде болуы шарт. Өз ойым, зайырлы қарапайым киім киген қыздарымызға топырақ шашудың қажеті жоқ. "Бес саусақ бірдей емес", ақ пен қараны ажырата білу қажет. Балаға орамал тағам деп асықпаңыздар, халықта мынадай сүбелі сөз бар: "асыққан шайтанның ісі". Ең бастысы бұл жерде баланың балалық шағы дұрыс өтіп, заманға сай зайырлы сапалы білім алуы.https://massaget.kz/arnayyi_jobalar/22-nauruz/17652/
Anuar Kabiden12:13 Такая "правильная" светскость Altyn, қайсы сөзге ызаңыз келіп тұрғанын түсінбей ақ қойдым. Жеке өзіңізді, не қыздарыңа орамал тақпағандарды ақымақ, нақұрыс деп балағаттанды қайсы жерден оқып отырсыз? Ал сіздің жас қыздарымызға орамал тағу надандық десеңіз, қай жастан бастап адал іс болатының айта аласыз ба? кәмелетке толып, отау құруға дайын болған мұсылман қыздарға орамал тағу парыз. Бұл біз бен сіз ашып отырған жаңалық емес, атам замаңнан келе жатқан шариғат талабы. Ешбір мазхаб оған қарсы шықпайды да, шыға алмайды. Егер де тарихымызды жақсы оқыған болсаңыз, қыздарымыз ерте жасынан ақ отау құрып, 25-30 жасында киіз тігетін апа атанғандарынан хабардар болушы едіңіз. Ал ендеше, осы сөзіме көңсеңіз, балағат жасқа толмаған бүлдіршіндеріміздің басын бүркіп орамал тағудың не пайдасы бар деп сұрайсыз ғой. Оған айтарым, нағыз халқымызға жанашар болған сіздей жанның, "бала жастан", "баланың тәрбиесі бесіктен басталады" деген ұғымдардан бейхабар емессіздігіңіз аңық. Соған орай қазіргі қасқыр заманда болашақ ана, ертеңгі күнде бір қолымен бесік тербететіп, екінші қолымен ел болашағын тербететің қыздарымыздың абыройын барынша сақтап қалу амалымыз. Оған біреуге ақыл айтып, ол үшін біреуден рұқсат сұрайтын жағдай емес. Әр ата-ананың өз шешімі. Ақылға келейк десеңіз, осыған тоқталайық.
Лучшие посты
По комментариям
По просмотрам
С нами
Сейчас online
А также 215 гостей

Рожки с мясом

1665 1
с нами с 20 февраля 2014
 
Вообще, это, конечно, интересно, какие сейчас сказки пошли.
 
Они не делят все вокруг на доброе и злое, а показывают рандомные хитросплетения судьбы и полуоттенки.
Дань ли это советского воспитания - указывать: это 100% плохо, это 100% хорошо? И когда герои есть только плохие и хорошие. Сочетания соотношений частей того и другого в одном создании или явлении в природе быть не может.
Понятно, что сказка на то и сказка, чтобы обострить роли, повысить контраст поведения - добрые становятся добрее (все в шелках и блестках), злые злее (в черном и с шипами), однако, мультики сурового каптализма - в частности - студии Дисней - провозглашают новый подход к воспитанию детей, давая им выбор или, если угодно, предоставляя плюрализм мнений.
Новая картина, вызвавшая нешуточный ажиотаж (нам, по крайней мере, удалось купить билеты только на ночной сеанс), о фее Малефисенте с нелегкой судьбой - сказка именно такого рода.
Причем, здесь не просто переплетения явлений плохих и хороших, здесь выражены в однозначных, почти библейских образах - добро и зло.
Ну вот история Малефисенты - типичная история павшего ангела: парила над облаками вся в золотых лучах солнца, лишилась крыльев и подалась в суровый экстремизм - читай, хоть и поневоле, стала феей злой.
 
Казалось бы - отрицательный герой? Отрицательный. - И рога-то у нее винторогого козла, между прочим, и крылья далеко не белого цвета, ну и испортившийся характер "полирнул" картину, а выражаясь культурным языком -  завершил образ.
Но всему тут находят оправдание - наглядно объясняют почему она стала злобной фурией, и откуда берутся дети...
Имя ее нового верного друга - ворона - говорит само за себя: ДиавОль. Да и сам образ ворона, как и других животных, появляющихся в фильме на "доброй" стороне - черной собаки, черного же, инфернального вида, коня, - все они в обычной сказке играют роль прислужников тёмных сил. Но только не здесь: и на помощь придут, и позаботятся. 
Вообще, как я уже говорила, понятия добра и зла тут очень относительные: есть добрая-злая сторона и злая-добрая, а потом это еще раз смешали. В результате химической реакции, в итоге, добро-таки победило, а зло выпало в осадок.
 
Однако, у меня остается ещё один вопрос или, скорее, наблюдение.
В последнее время появляются картины, после которых волей-неволей начнешь презирать род человеческий: Воображариум доктора Парнаса, где нет ни одного положительного героя, Аватар, с его гуманистичными "синими человечками", и вот еще Малефисента, где люди выступают такими говнюками, что ты радуешься, когда их топчут, жгут и крушат. Но ни фей, ни леших, ни оборотней нет, а люди есть, и нам ещё с ними как-то жить.
«Матильда»: сказка про царя
27 октября 2017
GONZO
просмотров: 45
Скандал, разразившийся вокруг нового фильма Алексея Учителя, к самой «Матильде» имеет мало отношения
23 советских деликатеса, которые мы обожали в детстве
26 октября 2017
GONZO
просмотров: 72
Время неустанно течет, перемены коснулись и кулинарных предпочтений

Комментарии

NUNU NUNU
05 Июнь 09:41 # ответить
Согласен с автором, понятия "добро" и "зло" стали относительными и потому не всегда понятными. Что наводит на грустные размышления.
Оставить комментарий
Оставить комментарий:
Отправить через:
Предпросмотр
modules/comment
window._Comment_blog_2323 = new classes.Comment( '#comment_block_blog_2323', { type: 'blog', node_id: '2323', user: 1, user_id: 0, admin: 0, view_time: null, msg: { empty: 'Комментарий пуст', ask_link: 'Ссылка:', ask_img: 'Ссылка на изображение:' } });