misc/class
lib/jquery_pnotify, lib/moment, lib/lodash, misc/notification, misc/social, site/engine
$._social.__cfg = {"init":[{"service":"basic"},{"fb_app_id":"556076531075995","service":"fb"},{"vk_app_id":"3235940","service":"vk"},{"service":"twi"}],"like":[{"service":"fb"},{"service":"vk"},{"via":"GonzoKZ","channel":"GonzoKZ","hash_tag":"","service":"twi"}],"twi":{"like_count":"vertical"},"fb":{"like_layout":"box_count"},"vk":{"like_type":"vertical","like_fixed":true}}; window._SiteEngine = new classes.SiteEngine( { user_id: 0, controller: 'Blog', action: 'page', content_css_version: '1432482607', social_enabled: 1, custom: []} ); (function($){ var GA_ID = "UA-36321844-1"; function gaTrackPageview() { var gaJsHost = (("https:" == document.location.protocol) ? "https://ssl." : "http://www."); var src = gaJsHost + "google-analytics.com/ga.js"; $.getScript(src, function(data, textStatus) { var tracker = _gat._getTracker(GA_ID); tracker._trackPageview(); }); } $(document).ready(function() { gaTrackPageview(); }); })(jQuery);
Интернет-журнал «Культура и общество»
Войти через:
Комментарии
Altyn Sapar11:00 Такая "правильная" светскость Anuar Kabiden, сөзімді бұрмалаудың қажеті қанша? Ашу дұшпан демекші, ашу-ызадан аулақпыз. Бірақ Сіз мені түсінбеген сияқтысыз, не сөзімді басқа жаққа бұрмалап жатырсыз. Тарих пен ата-баба дәстүріне келетін болсақ, бағзы заманда әжелеріміз 12-13 жасында тұрмыс құрып барып, орамал таққан. Оған дейін орамал тақпаған. Ал қазіргі заманда, заң бойынша кәмелет жасқа (18 жас) толғаннан кейін ғана тұрмыс құруға рұқсат берілген. Дәстүр бойынша жас келін үйлену тойында басына сәукеле киіп, келін болып түскен үйде қазақи байланған орамал тағып, ал сыйлы жасқа толғанда апа-әжелеріміз кимешек тағып отыратын. Бойжеткен басы бос қыздарымыз шаштарын өріп, шолпымен безендірген болатын. Енді қазіргі заман қыздарының киіну мәнеріне көшетін болсақ, әр адам өз тәлім-тәрбиесіне қарай киінеді. Орамал тақпай-ақ жақсы, таза, биязы әрі қарапайым киініп жүрген қыздарымыз қаншама. Бұл жерде отбасы тәрбиесі орасан зор рөлге ие. Адамның сенімі мен иманы жүрегі мен іс-әрекетінде болуы шарт. Өз ойым, зайырлы қарапайым киім киген қыздарымызға топырақ шашудың қажеті жоқ. "Бес саусақ бірдей емес", ақ пен қараны ажырата білу қажет. Балаға орамал тағам деп асықпаңыздар, халықта мынадай сүбелі сөз бар: "асыққан шайтанның ісі". Ең бастысы бұл жерде баланың балалық шағы дұрыс өтіп, заманға сай зайырлы сапалы білім алуы.https://massaget.kz/arnayyi_jobalar/22-nauruz/17652/
Anuar Kabiden12:13 Такая "правильная" светскость Altyn, қайсы сөзге ызаңыз келіп тұрғанын түсінбей ақ қойдым. Жеке өзіңізді, не қыздарыңа орамал тақпағандарды ақымақ, нақұрыс деп балағаттанды қайсы жерден оқып отырсыз? Ал сіздің жас қыздарымызға орамал тағу надандық десеңіз, қай жастан бастап адал іс болатының айта аласыз ба? кәмелетке толып, отау құруға дайын болған мұсылман қыздарға орамал тағу парыз. Бұл біз бен сіз ашып отырған жаңалық емес, атам замаңнан келе жатқан шариғат талабы. Ешбір мазхаб оған қарсы шықпайды да, шыға алмайды. Егер де тарихымызды жақсы оқыған болсаңыз, қыздарымыз ерте жасынан ақ отау құрып, 25-30 жасында киіз тігетін апа атанғандарынан хабардар болушы едіңіз. Ал ендеше, осы сөзіме көңсеңіз, балағат жасқа толмаған бүлдіршіндеріміздің басын бүркіп орамал тағудың не пайдасы бар деп сұрайсыз ғой. Оған айтарым, нағыз халқымызға жанашар болған сіздей жанның, "бала жастан", "баланың тәрбиесі бесіктен басталады" деген ұғымдардан бейхабар емессіздігіңіз аңық. Соған орай қазіргі қасқыр заманда болашақ ана, ертеңгі күнде бір қолымен бесік тербететіп, екінші қолымен ел болашағын тербететің қыздарымыздың абыройын барынша сақтап қалу амалымыз. Оған біреуге ақыл айтып, ол үшін біреуден рұқсат сұрайтын жағдай емес. Әр ата-ананың өз шешімі. Ақылға келейк десеңіз, осыған тоқталайық.
Лучшие посты
По комментариям
По просмотрам
С нами
Сейчас online
А также 63 гостя

Ночь

1311 1
с нами с 25 июня 2013
 
 
Regina Spektor – Genius Next Door

 

 

Задолго до первой росы, до первых капель, раньше.. раньше.. Стою босиком, завернутый в ночь, и лишь пальцами ног чувствую холодную траву… Гляжу в ее окно, полупрозрачный теплый свет свечи и фортепиано.. Вторая октава.. и голос… и все время вторая октава..

Она играет снова и снова.. словно плачет, словно плачет о себе..

вечернее небо в глубокой ночи.. розовые облака.. немые птицы в небе.. и вторая октава.. все время вторая.. и дождь.. только над ее окном.. и у меня за спиной.. идет.. идет ко мне.. проглотит.. намочит.. сотрет.. растворит в себе.. унесет в море..

белые простыни.. сушатся уже несколько дней.. теперь никому не нужные.. на ветру.. в ночи.. в холоде.. в дожде.. в звуках второй октавы.. в ее слезах.. в моем сне.. в криках немых не мытых птиц..

она вынимает звуки из меня.. из области жизни.. из жил.. из моей песни.. из моего дождя… все время вторая ..

 дальше снег.. снег? или просто уже нельзя? Слишком поздно? Она здесь.. в окне.. полупрозрачная.. здесь и не здесь.. я есть и нет меня.. только пальцы на холодной траве.. только дождь за спиной.. совсем рядом… уже рядом.. уже пришел.. я растворяюсь.   Вместе со звуком капель по траве, по простыням.. по спине.. по  нотам второй.. по ногтям, по полупрозрачному, еще теплому свету.. по следам ее следов… по словам ее слов.. по слезам ее слез..

здесь нет никого.. и даже ее.. остались только звуки.. вынутые из меня вместе с жилами.. выжатые вместе с болью.. Холодными пальцами ночи массирую себе сознание.. стою.. с пустыми глазами.. с сухими губами.. с..

Давно не дышу… зачем? А надо? Теперь зачем? Когда она уже спела..

Нельзя убежать.. некуда.. так хочется жить.. а негде.. незачем.. и все время вторая октава.. Низко..

Наверное еще можно уснуть.. под дождем.. обернутым в ночь..  совсем рядом с влажными  простынями.. за несколько шагов до окна..

Это пройдет.. я знаю.. меня так учили.. колдовство проходит раньше волшебства..

Я еще проснусь… И она улыбнется.. а пока… у каждого своя жизнь..

у меня – такая.

Про Гнойноксимирона, 17-летних и почему вы старпёры, а не стартаперы
27 октября 2017
GONZO
просмотров: 67
Маркетолог, три года изучавший подростков, рассказывает про их вкусы и объясняет популярность рэп-баттлов
«Матильда»: сказка про царя
27 октября 2017
GONZO
просмотров: 71
Скандал, разразившийся вокруг нового фильма Алексея Учителя, к самой «Матильде» имеет мало отношения

Комментарии

NUNU
09 Сент 16:59 # ответить
Неудовлетворенные подростковые фантазии
Оставить комментарий
Оставить комментарий:
Отправить через:
Предпросмотр
modules/comment
window._Comment_blog_1541 = new classes.Comment( '#comment_block_blog_1541', { type: 'blog', node_id: '1541', user: 1, user_id: 0, admin: 0, view_time: null, msg: { empty: 'Комментарий пуст', ask_link: 'Ссылка:', ask_img: 'Ссылка на изображение:' } });